2005-10-02 00:56:16小麗麗

似邊個??

我個樣..由細到大..經過好多唔同gei轉折...

一出世..黑蚊蚊...扁口扁面...媽咪話有d失望ga~~
因為見到其他村入面gei師奶生gei都好得意~~又白雪雪咁law~~

記得細細個果陣..有個叫牛婆gei師奶話我似我個女麻女麻喎...
小朋友梗係唔識諗ga啦..見到mama咁多皺紋~~
以我咁誠實gei性格...就好直咁覺得呢樣係醜樣..同即刻表示到好唔開心law..
之後...我仲用行動黎表示...
牛師奶問﹕阿麗你行來行去,搵咩啊?
得三、四歲的我(手持小石塊)﹕搵石頭掉你呀...!!(憤怒地)
小朋友..真係唔識講大話...有果句講果句...

一路大個..至中學~都唔會有人讚靚law..
淨係中一初入學,同大哥哥一起~佢d 同學見到我~
即刻話我地好似樣~哈.

之後中五度開始,D人開始講唔同gei野na~~
有好多人話我似媽媽~~
有個叫蓮叔gei叔公又讚我靚~~似我grandma後生喎~~
佢見親都用d特別眼光望住我ga~~哈~~
當然...佢唔係果d咸濕濕果d阿叔啦~~
佢都幾靚仔ga~~我覺得佢後生應該好有型~~
佢而家都成五十幾歲..我都覺得佢好有男人味呢~~
我諗如果我老多二十年度,我會鍾意佢law~hehe...

打落到而家,d人開始話我越大越靚...
我自己覺得比之前好左law~又未至於靚gei~
但就越大個..人地覺得我個樣越細個law...
反而o係中六七時個樣成熟d~~哈..
覺得自己都改變左好多呢~^__^

人人對我的評價都不同呢~~
我都想知人地點睇我~~
有咩意見..隨時話我知丫~~