2005-01-29 13:33:20呀屎

............................................................

*我寫係到我for我自己睇..我諗呢個廢板冇人睇
我真係想寫出黎..咁樣我會舒服d*
尋日.你同人講仆左.......真係好唔開心..個心好似俾刀割咁..
佢仲要同我講...我真係唔想聽.........你中2我多d..想呢d野同我do..咁你又搵第2個女仔...口口聲聲名義上我地係拍拖*但係你點對我我都好清楚*你講左分手1先搵第2個女仔..我都5mind..但係我地仲拖拖拉拉中.你仲要同我講你同第2個女仔好開心.....咁你就5好再講中2我啦.....呢頭同第2個開心緊..呢頭話中2你...妖....
..你知唔知你好傷我..我好憎你......點解~點解.....自己中2個男仔同第2個人一齊....個個feel...........真係好傷..好傷....*你明知我係中2你..你y要同我講..我唔信我唔信??我知你想激我姐..講咁多都係想我落甲*呢個大話好完美*日日做..做多d囉..做到精盡人亡囉...*我真係唔想喊.......但係我支持唔到落去..呢家我知我自己呃自己**
 呢個已經係事實..你已經同左第2個女仔啦~唔該你5好再同我講你條女對你點好..點好俾我聽...我5想知~~~~~~~我5會再搵你~