2005-01-12 18:40:01呀屎

*好開心..就快EXAM完..呵呵*"諗起;識笑

呢張相係睇個個SHOW到=.=*
哈哈

話咁就快就EXAM~*"呢2個星期都冇好好咁訓過*”=.=
殘左好多唷-,-"點補都補唔返=.=”我好貪靚架
但係點正都係咁既樣**
.........=.=呢次EXAM又衰左啦=.=我直覺*
....”29號..都唔知個MISS會講D乜-.-"....*
成績又唔好..佢又針對我=.=”*****唉*算啦
"聽日世屎..我仲好得閒咁睇TV=.=呢家":
我預左FAIL架啦=.="咁多點背*"...
TODAy*d chem好難=.=”.......相反bio好易*
””""”"=.=,平時我d chem高過bio+.=”
呢次相反=.*****"
......
我好想你會睇到我日記**”但係你邊有咁得閒丫
....我好長情*中2左佢佢半年多=.=
第一次囉...”次次口講話係一齊**
但係你心有咩......”hurt囉..次次哄d唔識既人就口花花
...叫你哄下我就話唔識...".....我都唔明我y仲鍾意你"*
><><><><><><>so down*我認真架..你呢..
你問心個句la..成日話我唔信你..
你有關心過我咩”........你連咁easy既野你都味做過丫.
算啦...唔講啦...講黎講去都係咁..你知咩**
另轉頭你就唔記得我 啦...係我先咁傻咁緊你*
....................."=.=
...呵呵**但係你呢家唔搵我...唔理我..我都唔hurt=.=//
雖~然我會掛住你.但係我唔會渴望你會搵我.."唔知y"
好似對你既情淡左"lu=./........="*死左心...."
.....................................我睇得好開
.........=.=下次先再打..88