2005-01-10 17:58:23呀屎

對唔住...........我好憎自己*★

我唔知仲可以講d乜..次次到左呢個地步*我都好想挽留
..我好自私**我呢個人冇左朋友係唔得架...
我好需要朋友**我怕悶...*☆但係要仔定朋友..我會要仔*
...............因為我味try過*
但呢家我會要朋友*"*唔知y..我真係好衰....
想同邊個玩//就同邊個玩**.
唔想再講啦...*你好靚女.好傾得心...*你一定搵到d俾我仲好既朋友*
./........................我唔識做人真心既朋友..
玩個d就識**"...........................so,,,
////////我唔係一個好朋友**