2005-01-04 22:36:44呀屎

.....不值得既愛**但我冇後悔

好多日冇打LU~..要EXAM~麻=.=/*
原來男仔仲善變..................////////★*
...尋日既你..TODAY就變哂樣~***唔同哂~*=.=
.......................................
可能....我犯賤**女天..................................抆呀
我好憎自己****Y我中2個個係要你...*****
///岩岩問你..你仲味答但係你唔答..我都知個答案*
我明白*哂.............你愛既是高不可攀個D..
愈難得到既你愈想得到...
可能我自己送埋黎..你55覺得係D乜..
...........但係我............
唔打啦冇心機~