2004-12-29 11:49:58呀屎

原來我是............................*

**尋日=.=so 悶..1點幾去左人地屋企溫書**
但係冇溫到囉=.=佢地打機=.=攪到我又冇心機溫囉~**
....一陣,****
你竟言同我sor=.=好出奇..個陣好開心......
好開心你信我....但係..你又一次俾我希~望*
你唔同我講sor..我真係可以死心...
我傷心完就會忘記你..
但係你呢家好似挽留返我個心咁**
.........................so dry*
但係挽留左我個心....又狠心咁拋~棄*
再一次粉碎我既心....
.........................><
一一*都33係咁.hurt,,,y姐*
你唔sor味咩屎都冇..*
我雖~然想你信我..但係我唔想你話信我個心又唔信我=.=
咁樣你呃緊我...................
我會仲傷心
我寧願*係我攪到你唔開心..我冇面見你..咁樣既再見
好過呢家........想挽留既再見***
呢幾日..晚晚個dream都有你..
個個dream都係唔同既你..
個個我都係夢想既你..
如果你可以好似個dream個到既你就好啦~***
..........................................

尋日..仲有.......見到佢..................
.....人地話女仔俾男仔食住既..一世都唔會有幸福*
....................唔通呢家都係我自己low黎攪*
心太軟*每次你講sor個陣..個心..都係會............=.......=
軟哂,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,



我真係唔知我地呢家想點...=..=可以點*

我night去p.........>3<
miz me丫.~



i love u chk*......................