2004-12-28 11:28:33呀屎

>3
****10點幾起左身lu~*冇野做..又5想溫book*
可以點.2晚都發dream*見到你**次次見到都係唔同既你
so 奇*
好悶..尋日去左佢屋企開p*=.=
好多野食..有d人打排*
我就.....=.=*
唉****但係真係過左好快..d time/*
我好早返屋企lu~要食dinner*點知返到屋企=.=冇得食=.=
俾人食哂*得返D 反***
咁我就摷野食****.....好包*
.................. . . .. . . .
真係好悶...but冇你係我身邊都慣..
有你係我身邊只係你係到俾種其待既feel我..
日日就咁其待住你....咁就一日過一日*"
幾悶.........我都唔明y我可以咁long情囉*=.=
.........................................
...........................我都唔知我算5算認真既*
可能我味試過...好想try下*
......................................>3<*
y係fd都要咁對我***>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>你呀
................................你呢家開心啦*
....我同你冇左lu就咁***咁耐lu*****
NATASHA THOMAS=.=呢家好中2佢............*
.......................靚女囉...........**=.=
我都好想做鬼妹>3<*
................................
...todya冇街出