2005-02-08 13:57:17♀ zikoO 夫人 ♀

7/2/2005

嘩~~~今日一起身就嗱嗱聲出去同阿MIU唱K喇!!!點知大家都late囉,趕唔到唱lunch k,咪唯有唱happy hour囉~~
原來同阿MIU唱都會好似上身咁囉!!!唱完勁無氣,跟住我地行左陣,買左d野,佢就走左喇....

跟住我就同達出黎,佢條死鏟又話唔舒服一定要食粥wor,點我由旺中行到去油ma地食囉!!!坐低之後又話其實先達果頭都有wor,真係多謝哂你啦!!點我行咁多條街wor,你真係夠哂朋友!!
我地之後去左影貼紙相同埋陪條友搵碟,跟住都無野做就走啦~~

我地又行mk囉之後,點知行行下無啦啦有班鬼佬叫我地唱歌,仲要有野影緊wor...勁7囉!!!阿達之後又真係出去左唱,我見另外果個鬼佬勁推我出去唱wor,我梗係嗱嗱聲講電話啦!!大佬!!唔好玩啦,我返工返學都响MK ga,咁樣唱完以後仲使旨意出街見人咩=.=

今日經過忽櫻間野,阿達拉左我入去,都好耐無見過佢喇~~我地計計下,原來我地3個都識左好耐喇,我明明記得我係15yrs識佢地,但係阿達又話我地係2000年識,咁即係識左5年!!事但啦,呢d野好死ja!!其實我都搞唔清lu!!之前因為同忽櫻太耐無搵過大家.搞到有d好似唔知點咁....
其實呢堆朋友我真係好想keep到老,大家始終經歷過好多特別ga野,果份感情真係好唔同...同其他朋友就算幾好都唔會有呢個感覺......可惜走下走下只係淨番幾個响度喇......

唉.......原來屋企今晚係食團年飯,等我仲成日都出左去.....好似好衰咁囉~~

返到home同親愛的joey玩web cam.......之後又有D不快事件咁囉~~~我會改善下我ga表達方式....其實我都feel都你係有心行長ga.....所以我就更加要改喇!!係咪?
搞到成4點先訓...呢排日日都3,4點先訓,累到死左~~~算啦!!呢D野好死ja!!!

阿達哥請記住2015年2月7日噢,呵呵呵呵呵~~

老公你個限額淨番7mins ja,你要小心小心唷^^