2005-02-04 03:09:46♀ zikoO 夫人 ♀

放血!!

今日實在太累喇~我真係頂唔順喇~~所以返學都late左1堂...

我真係發覺我班d人真係個個都成新舊木咁囉,仲要係千年木系列wor...我地無論响classroom度做d咩,玩到幾din,幾嘈都好啦,佢地都可以繼續訓or睇書,完全唔會受周圍ga環境影響到,真係好掂囉!!!!!!

跟住我地去左唱lunch K,又係咁响度發哂DIN咁,唱到把聲都沙哂=.=阿WINNIE姐仲要勁唱beyond d歌,黃家駨上身咁囉...真係唔該哂啦////唱完之後番去上ENG,真係勁累囉...個個都死哂狗咁=.=

夜晚約左阿MIU行街街^^無ga,我話6點放學,咁就有個BB夠膽死6點先出門口ja,無野ga^^我地行完MK,就過左TST喇!!經過幾個鐘咁死行爛行,我地都買到唔少野下!!!呵呵呵.....跟住食完野,再行埋K2就散喇~唉.....今日直程好似放血咁放囉!!算啦,呢d野好死ja~~唉....好在就黎新年ja~~~





頭先同阿MIU傾完呢個問題,係諗左好多,真係有d不安ga感覺......但係同你傾完電話之後巳經放心左......佢站响朋友ga立場黎講,佢確係有佢ga一套道理.....我會自己去感覺下...放心啦....我知道你對我係點ga.....今晚ga野唔好再諗喇......

hehe...好似成日都咁早嘈醒你tim~~~你一定勁無精神返工啦///

今日行k2我撞倒小籣....唉...我都真係好耐好耐無搵過忽櫻喇....
大家各有各忙,都唔知佢而家點呢??

唉........我今日隻左眼唔知咩事,係勁紅囉,搞到好似紅眼症咁囉!!真係有d怕會........
今日無間斷咁活動左成十幾粒鐘囉,真係好*粉*累呀!!!
咪搞咁多野喇!!都係嗱嗱聲死番上張床算喇~~~