2005-01-25 20:18:08♀ zikoO 夫人 ♀

雲吞成面食=食屎

今日考傳說中 ga Management...唉......尋晚臨訓明明背左2題,點知今日都唔係好記得,調亂哂黎寫=.=吹漲!!
呢科都炒硬.....好在唔係Major ja.....唉.........
算啦算啦..呢d野好死ja~~~我呢D走性格路線ga ma~~呵呵呵


考完之後,我地去左自修室溫accounting......嘩......難到暈低左囉......唉.....後來阿佳&大面過左黎,阿佳仲陪左我去先達搵阿琪攞番個袋,攞完就即閃人囉!!!跟住後來溫到差唔多5點果陣就走喇~~~~~~~今日唔該哂呀佳////

唉.....而家d人好似食左屎咁....正一死鏟黎ga!!都唔知係咪打開門做生意....
好似太子先達附近果間"雲吞成面食"咁..大家唔好去食呀!!佢d水準其差都不在造下,服務態度仲差到爆///佢d咁ga死人面**,叫佢俾d醬黎ja,好似攞佢命咁,死都唔肯wor.....家下d醬好貴咩....後來叫左幾次,終於俾我地喇...俾完又响度嘈生哂..唔比咪算囉,講咁多野做咩呀!!!佢根本俾位人串囉.....仲話我無禮貌,對咩人咪講咩野囉/////食碗面要食到要同人咁嘈都真係第一次,
睇下你間野幾時執呀.......

搭車返屋企果時,一路同joey傾電話^^,一路同winnie玩,個死野係咪拍我個頭,個樣仲要博哂老命咁囉.....真係多謝哂你啦........winnie姐

温埋聽日就收得工lu....呵呵!!!Add oil! Add oill!
好野!!今日終於食左恨左幾日ga菠蘿油lu~~
不過我最想都係同您一齊食菠蘿油.........



★有人成日累到死都唔肯訓覺要傾電話.......
我唔想您咁辛苦呀.....收到未???