2005-01-19 21:15:01♀ zikoO 夫人 ♀

This is the LAST TIME ~~~~

今日因為病ga關係,上堂勁累......唉....好似就黎死咁囉!!!!

唉.........下午果堂MANAGMENT好搞笑囉,D人都唔返,淨得4個人上堂ja!!後來MISS出左去talk 左陣phone ,我同Win & Zoe三條友就响度激戰,我地坐果d*look look chair*玩,玩到飛黎飛去////////搞到D野全部亂哂囉,我地玩到咁din,都唔明點解另外果個同學仔點解仲可以好似無事咁,仲可以溫書囉,真係要俾10個GOOD呢位同學仔呀!!!其實有時我都覺得自己都幾白痴囉.....

跟住因為放學阿琪約左我,咁我咪早走左半粒鍾囉,,佢好似開心番好多...我都好過d~~不過好似又有d唔知點咁..怪怪地咁囉///其實我知道你有時係扮出黎………….我…….
佢今日送左好多野俾我!!THX~~
我地去左仙跡岩飲野,,今日果間野都唔知係咪有心玩野,,播親首首歌都係好似攞景咁囉!!!句句都入哂肉ga,連幾年前我首飲歌都有囉!真係俾佢吹到*啤*一聲囉!!
平時間野明明好cheapga ma!!次次叫親佢播D歌呢,又話壞機未整ga ma///今日又咁正常囉,仲要大大聲~~真係想打爆佢部機!!!

後來我地去左朗豪坊行街…….行完我頂唔順返左屋企………


點樣都好,,,多謝您呀!!
可能我地真係Timing 唔夾……
如果係以前……我一定會好感動
但响我最需要ga時候,你無咁做…..
到我唔需要ga時候,你做咩都無用…..
你成日話我唔俾機會你…..
其實我巳經俾過你唔止一次ga機會….
過去就係過去..
我地巳經唔可以返轉頭…
講得出,就要承擔個後果…..
你仲記唔記得你問過我:點解仲要對你咁好??
因為我唔想第日會遺憾…..會後悔當初點解我無點做咁做……
唔好再waste ur time la,你都好清楚我ga
I can forgive u ,but I can’t accept u la
Let me go la…….



只想從前的溫馨 不數從前的罪證
怨懟過盛 忿忿不平 
會煞掉幸褔的迴聲
只想纏綿的風景 不講如何熱烈火拼
要記住的我一早心領 其他無意認領