2005-01-18 19:34:13♀ zikoO 夫人 ♀

師傅上身呀~~~

今日返學返9點呀.....我而家好叻呀.....不但自己起到身,仲可以叫埋佢地起身tim ar....而家成個鬧鐘咁呀我!!!係咪好勁呢.....

唉……次次上MANAGEMENT都唔知响度做乜咁....唉.......呢科睇怕都炒硬ga喇!!!點算好呀…

今日响後樓梯煲煙果陣呀....有個無知佢係乜水ga MISS响度大大聲咁話:同學!!可唔可以借借....佢都有病ga,咁大條路都唔行,係要人地行埋一邊....正一死肥婆~~

後來第二次又撞到呢條8婆,點知果陣得我同ZOE兩個wor,佢勁串响我地後面話:同學,你地知唔知呢度唔食煙ga?我地唔理佢,佢走去我地前面又講,又問我地咩班wor?
佢都痴線ga...果度連煙灰缸都整埋都夠謄膽死話唔可以smoke……正一死pk黎ga,晨早流流俾佢搞到我忟哂….=.=

後來,隔離班d人聽到都O哂咀,咪叫我地一齊再入去囉…..點知果8婆又唔入黎!!!!

放學win win上左我屋企,我地好求其咁煮個麵食ja!!!我地本來打算溫書ga…點知後來响度睇DVD囉,睇完之後…我掛住同joey傾電話,佢就溫左陣書….點知win最尾都頂唔順唔溫……搞搞下仲落埋去打機囉!!!hehe………….
嘩……我地今日全程都係打死三國戰犯/////我地打到好似師傅上身咁,係咁打,係咁不停打……打到隻手仔庳哂囉…呵呵呵^^

Joey你唔好咁忟喇……朋友之間無隔夜仇ga….可能聽日又無野ga喇!!!!

好啦!!!聽日就要開始[溫書大計],唔可以再推喇!!無時間喇!!!

美雲,美雲呀~~~你係咪真係3月返黎HK ga……D人都講到出口話唔搵我=.=
等我仲諗好哂攞漒水幫你洗塵tim~~~~hahahahaha

死啦死啦////我肥左呀!!!!!!點算好呀????????????????????????????????????????????????????