2005-01-17 20:32:11♀ zikoO 夫人 ♀

洗快子**

果日約左老WIN上黎屋企溫書!!!我地今次都溫左好耐呀..呵呵!!!!我地都溫左好多課,而且仲食左好多野tim~~嘩.....真係不停咁食wor....就黎死喇~~

後來夜晚約左阿榮打bin爐...本來都有d想唔去,我勁飽囉!!但係又唔好意思再推wor.....咪照去囉..hehe~~不過我同佢講話10點到旺角,但係我都成11點先出到去....好似好p咁....

後來我,榮,煥,Neva,B仔5個人就去左打bin爐喇..打左幾個鍾囉....唔知點解d人真係可以全場都响度食,好似無停過咁囉....勁低B囉....佢地幾條友仔係咁想當年...真係抵死!!!!不過Neva好似有d唔開心囉......
e......而家d人好7 ga,,我地見到有個男人飲到不醒人士咁囉!!仲要俾人抬出去咁wor....成個訓左响度~~打bin爐ja,使唔使飲到咁呀!!!!

走果陣去搭泥鰍的啦...妖..有條友好似唔知係咪飲大左响度猛咁發din.....my fd又唔俾我上呢部..局住等下部囉......好在唔係好涷ja....

返到home傾左個電話之後就訓喇.....hahahaha..
唉........今日真係好飽囉~~~食左幾餐~~~問你死未????
好開心呀.....咁涷同fd去*洗快子*係好正ga,如果我今日唔係咁飽就更加prefect喇......

其實講緊都係Sat ga 事……但係去洗快子真係好開心,所以都打番出黎….