2003-09-28 23:55:17化妝的祝福

回應妳的日記...

唉呀~~rosanna呀, 真係畀妳搞到想喊!
畀妳激動哂d多愁善感的情緒
搞到好似好可憐咁~

我冇乜點稔到妳會回應到咁ge樣~
我以為妳會在此留言版留言,
誰不知妳寫左兩篇在妳日記度~

其實我冇事, 我在日記後部分已想通左一些
妳就信我啦
唔好忽視左我對 神的信心那part呀
好似仲唔開心過我咁~
我由原來的結
經過琴晚已解開左
不過仲有d皺紋咁啫
讓時間來平伏就好

妳想跟我說的那句"let go, let's go"
係咪意即妳"叫我走, 我們一起走"
"let go, let us go"?
謝謝妳陪我一起走喎!

當然我又想到很久前已經聽過的說話:
If you love someone,
Set her(him) free...
If she(he) comes back, she's(he's) yours,
If she(he) doesn't, she's(he's) never was....

原來在網上找, 還有另類搞笑的版本
可參考 http://www.openface.ca/~dstephen/love.htm

還有一個說法都很配合我昨晚所講的
Student in the midst of an exam period:
If you love someone,Set him free ...
If he comes back during the exam period,
set him free again,and go and study ...
If he doesn't comes back during the exam period, god(God) bless.
If he doesn't comes back at all, god(God) bless you too.

^_^