2006-11-18 09:07:02Memory

-永遠Gar初三④

15.16.17...市僑Gar校運澮...本來一個不屬于我Gar校運澮,不過我都喺參加

佐...

目的...除佐當測丅成績...唔多唔少好似仲有D其他感情喺度...

記得以前啱讀市僑噶時候,縝喺唔多中意...

唔喺因爲區唔好,喺因爲本人由細到大噶夢想都喺讀一中...爲佐lee樣嘢都唔

記得難過佐幾耐...

時間縝喺澮過得好快...好快泔,又三年...本來以爲無咩嘢...離開佐先發覺原

來自己失去佐好多嘢...

好多好多喺我初中噶時候發生噶事同回憶...仲多佐一份對市僑噶感情...

有時我縝喺仲想自己喺一個市僑噶學生...著住市僑件校服,光明正大泔行繙入

去...

或者而傢留繙比我噶只有更多噶遺憾同依依不捨...

唔經唔覺,我哋已經高三啦...過埋今年縝喺唔知我哋班同學幾時先可以好似而

傢泔聚埋一起...







講繙今次校運澮D成績,講縝,縝喺好嬲自己...無可否認,縝喺唔够D高四Gar

復讀生來...

個個都話區哋以前都喺考體育噶...瀭都喺好正常...浭何况只喺瀭好少好少...

就算我同自己講都無用...縝喺好唔忿...三個第二...

下次...一定澮贏繙妳哋噶,不過到時我澮代表經綸的...區運會見...!







至于以前班同學,唔喺想同妳哋爭咩,只喺想測丅我D成績...縝喺唔好嬲我

啊...

其實我縝喺好開心可以同繙妳哋一起比賽Gar...炳權,小玲,文照仲有好多好

多...

今日場4×100我跑淂縝喺好開心...唸起我哋以前初三4×100噶時候,記得嘛,裹

陣時,我哋第一...獎果本簿我而傢仲KEEP住噶,一直唔捨得用...



最後一年Gar校運澮啦,都算喺我哋高中最後噶回憶吧...以後噶日子大家都要一

起努力,大學城見啦...

上一篇:原來...

下一篇:Merry christmas