2004-06-17 11:20:59Captian Jack Sparrow

六月十四*THE END

考試終於都完結左,又可以放低d睇完都唔知知咩既notes,考試前嘅心情十分輕鬆,一d都感覺唔到呢個考試帶到咩壓力俾我,唔知點解,兩份卷都好似唔係好難咁,兩次考完出黎嘅時候都覺得應該夠合格,但係兩次出黎都係聽到有其他同學仔話”今次應該都係唔合格喇””唔知合唔合格到呢?”咁究竟‥‥我係咪真係合到格呢‥‥考試之前都唔想兼唔會溫書,覺得好似考完都唔知點咁,合格同唔合格,都帶唔到d咩俾我咁,隨著考試一日一日咁迫近,鬥志亦逐漸被磨蝕掉,跟住考之前果兩三日又會番學校同d同學一齊好努力咁溫書,係咪因為見到人地咁努力,所以自己先盡下力溫埋果一兩日呢,或者其實只不過係唔想浪費左d錢先繼續讀,雖然次次最後都好幸運咁俾我過到關,但係‥‥。好彩嘅話,讀埋下年就畢業,之後會點,繼續讀有關呢科嘅degree(如果有得讀嘅話)?我諗‥‥都未必會,對呢科嘅興趣一路咁減少,同當初所想嘅好似越黎越唔同咁。出黎做野?或者,揀過第二d科讀掛‥‥都係出年先再算‥‥。考完試,又可以繼續踢波,呵呵呵,歐洲國家盃嘅關係,黎緊呢十幾日都要好夜先有得訓‥‥番工、睇波、訓覺、番工、睇波、訓覺‥‥不斷咁重複‥‥咁樣落去,我會唔會虛脫而死架‥‥‥