2006-11-21 00:16:38Sebastien

Chapter 62

欺騙自己
很多人對一句說話,都好耳熟能詳,就係:「呢個世界,呃其他人難,不過要呃自已就更難。」

即係話,欺騙自己係一件好難的事。如果你問我呢,我自問就連人地都呃唔到啦,何況呃自已?

記得好耐之前,即係王子重未受傷同失憶之前,我問過佢一次:

「王子,到底你可唔可以做到「呃到人,又呃到自己」呢?又或者係,有冇可能做得到呢?」
「mimu仔,呢樣嘢呢就真係好容易做的,首先你要呃到人地先。」
「咁要呃埋自已呢?又應該點樣做?」
「傻仔嚟嘅,你呃唔呃到自已,除了你自已知之外,邊個會知呢?所以呢,只係depend on你自己而已,你覺得呃到,就已經呃到的啦。」
「….我講真架,你認真d好唔好?」

其實我係想問佢一d關於我解決唔到的感情問題(王子響呢方面有幾pro,我都唔想成日講啦,我都覺得好悶);只係,我都未講,佢已經估到了…

「mimu仔,我知你想問d乜,而家就答你,咪咁angry啦。做人咪咁容易畀人睇穿你諗咩先得架…」
「嗱,mimu仔,聽住啦,你係咪想同姐姐講分手,唔想再無了解期咁等呀?咁…」
「你點會知道架?我都冇同你講過?」
「睇你平日個樣都估到大半啦。我都未講完,咁但係你又講唔出口wor…」
「…係lor…」
「好簡單,口講唔到,用msn打出嚟。」
「咁我係咁樣做呀,死人頭。」
「而家你最煩嘅,係你根本就放唔低佢,係咪?」
「點解你次次都可以知道我諗緊咩的呢,死人頭?」
「好簡單,因為你單純得嚟又蠢又懶。況且,我連人地傳波傳去邊我都睇穿晒啦,你wor?easy啦。」
「….」
「mimu仔,姐姐係咪又問你點樣可以畀多d安全感佢呀…」
「好似有,但係我唔記得佢係咪咁問;總之都差唔多啦。不過,點解你會知呢?」
「我估下而已,點知原來真係有問到。」
「咁我應該點答好呢?」
「你地而家係咩關係呢?咁就可以有唔同的答案的啊。」
「佢話我地係朋友。」
「or…咁你都可以節省一點啦,朋友之間要安全感的嗎?邊個同你講要架?」
「我唔知wor。」
「呢個答案,係可以幫你反敗為勝嘅皇牌;不過,我唔會講你聽嘅。」
「點解wor?」
「因為你而家的情況,講了出來,你贏的probability都係得嗰1%。講淺白點,人地根本就唔會鍾意你,根本做咩都冇用。」
「我唔理呀,總之我要知道個answer呀!」

到最後,王子都冇同我講,我最後都唔知個answer係咩。

之後,我一直都嘗試去呃自已,等自已可以慢慢唔記得;不過,我根本就做唔到。我始終都忘記唔到姐姐…

原來,扮堅強係好辛苦;不過,有d嘢,扮唔記得就重更加辛苦…

因為,呃得了自已的心,都呃唔到自已的感覺。嗰種感覺一日存在,我都重未可以真正放得低一d嘢。

嗰d嘢係咩?
yans 2006-12-27 02:37:53

好靚wo, 係邊影架~?^_^
你唔好唔開心啦....
加油呀你!!打氣中!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!