2006-02-03 03:57:04蘭西

巴西燒烤~2月2號

哎呀...晚晚都訓唔著...
今日出左TST,本來合共5個人去既,點知,阿夢發燒..take care ar^O^
因此黃同學又唔去,P仔O﹏O 放飛機,你欠我地1餐飯呀!!!最後得返我同阿芝,都好la~點解我地4個super secretary次次都唔齊人嫁~~~

我同阿芝行街,海港adidas,alex冇返工,真冇緣"""then海運,LCX直掃...好多特價野,但冇買。等我帶e個""大鄉里""行街,跟住行去金XX道,heehee,去"PAGE"賣衫鋪睇下屎忽魷魚係唔係度返工,點知真係係到wo,哈!

我地行金XX道睇中同一件衫呀,我唔想做Twins ar,後來我買左呀,yeah~好平""

行行下就9點幾la,速去尖東個間巴西燒烤,本來一班人去既,變到得我地兩個撐䒷腳,真係衰,阿芝真係我阿媽黎嫁,成日管住曬,又話我講野大聲=.="
我地9點半坐到11點半,勁食勁食,咩都拎咩都話要,飽死人,食左5,6杯雪糕..飽到我地都攬住個肚......食得都ok開心,最緊要唔貴呀嗎~!
之後仲想行街,但咩都關門了,我地行去紅堪火車站搭返去lu......12點半back到home la~~~~~~~很累哦""



P.S.明天有人請睇戲,so gd!不過我1定唔會遲到,
[立左例] 遲到每分鐘1蚊呀*!