2006-01-25 17:49:17蘭西

食晏~25號

今日12點半出左去,因為約左honey雪雪食飯,heehee
點知......佢好眼訓,我企係到等左佢半個鐘>.< 不過等阿雪就無所謂啦,其間見到eva ar~!
呵呵,阿雪話我電髮最好睇係今次,終於有人讚我d頭髮靚啦......~yup!我都覺得e+d頭髮唔錯幾靚~
e...依家佢又高左,俾佢高過我tim!
之後諗唔到食咩,就是但去左1間野食~邊食邊傾,佢依然咁幸福......真令人羨慕#.#我又講下我同肥肥d野俾佢聽~
講講下,大家都覺得上年開心d,識人又識得多d,唉,今年!
我食咖哩雞扒反,佢食雞翼米線,佢食完隻雞翼咁濟,點知跌左隻雞骨落黎我碟反度,好核突呀,笑死......唔洗食lu...飽曬=.="
食飽行左陣就走lu...都未講完曬野,因為佢要去接佢偶像放學呀,唯有下次再傾過,4點半就返左home la~