2006-01-24 01:28:46蘭西

溫"豬"~23號

明天是最後1課既考試...Account,最恐懼既1課,是但啦~~~heehee
今日12點肥肥考完試就打俾我,2點度,肥肥入到黎,我就去火車站搵佢啦......一齊去粉嶺圖書館自修室溫書,放低左野就落左去食lunch,我地去左耶林閣食肉醬意粉,肥人食極都唔夠喉...食完就行反去lu......見到楠楠同kind玲,大叫佢地個名,haha,兩條友今日扮病唔反學校考試,too bad!
可能學校係附近啦......又見到阿廖,低b恩,小磁,鄔珊珊,zoe,秀lin,譚狗等等,仲見到謝威女友添@_@ D人個個都走黎見下肥肥=.="仲有,一個又一個搶晒我d野食

講返正題......根係有溫書啦,不過......唉......唔知呀,係咁煩住低b恩叫佢教我^^不過之後被迫係強風底下陪佢落去搵嘉威,卻實望而回。。。
肥肥又聽歌又睇漫畫又訓覺,仲話溫marketing wo~9點幾就走去食飯,冇野好食,唯有又去反耶林閣食扒餐,好飽飽...終於到我請佢食la
10點幾就坐巴士反去,11點幾反到啦...今日幾HaPPy

好yeah,25號約左my honey雪雪見面食飯,好掛住你ar~冇得去踩冰,有d實望tim~




P.S. (引用某人既名句)
『登登登鄧』...heehee,我同肥肥又sweet左啦,近排開心過前排呀,so good~^O^
))今日係*兩個月*既大日子((