2004-09-05 18:21:53y儀

5/9日記

兩日無打日記lu~~
今朝早去自修室~~~竟然有人排隊喎~~都幾多人~~好快就爆滿lu~好耐都未試過~~今日自己一個溫~~溫到差唔多兩點同師姐一齊走~~~諗住去青協嘛~
去到青協見到靚婷同傑師兄做listening~~~跟住出黎同埋思慧妹一齊食零食~~~傾下傾下......
又講左同樣gei說話令我好傷心lu....呢句就真係hurt...好hurt~超hurt......
但係我無嬲a~~我唔會嬲我gei好朋友架..只係傷心....佢同我講對唔住....令我仲傷心....因為我令兩個好朋友唔開心.....我知架....我知咁樣唔知令果個好朋友唔開心..仲會令我個好好好好朋友唔開心
但係我就係傷心~因為我重視呢個好朋友.........所以咪果句說話令我好好好傷心lor~~
呵......我都唔知自己講緊咩........~
可能遲下就會慣佢講呢句說話呢

同時又令我諗起~~~我唔想同呢個好朋友疏遠.......因為我記得中四果時曾經同某幾位好朋友都係好好架..成日一齊出去玩......但係依家肯理下我......肯同我玩gei...都剩番好少咋......所以我真係唔想呢個好朋友都唔理我.....唔同我玩a...