2004-08-31 11:33:01y儀

奧運

四年一度gei雅典奧運~~己經完滿結束lu~記得四年前悉尼奧運我係睇得最多賽事gei一屆~因為得閒丫嘛~~由果時就開始迷上左國家隊gei體操~乒乓球同跳水~佢地真係好出色好出色~~0係果年我話會再係四年後再睇呢d比賽~
不過四年後的今日........八月都係度溫書溫書.......奧運又夜播我咩點睇~不過都有睇一d~gei~有睇張怡寧拎乒乓女單金牌~香港隊拎乒乓男雙銀牌~中國隊拎乒乓球男雙金牌~~王皓拎乒乓男單銀牌~仲有好似係唔記得lu~~
仲有最精彩的男子十米高台跳水~~靚仔田亮拎銅牌~可愛胡佳拎金牌~~~呢場真係靚丫~仲有好令人感動的中國女排拎返20年來gei失落gei金牌~~見到佢地落後兩局都可以追返番黎~~~~
係呢次奧運會唔單止見到運動員出式的表現~~仲見到中國運動員對國家的熱愛~同埋中國人的特質~
有咩特質?刻苦耐勞lor~~同埋堅強的一面~~我見到王皓對韓國選手雖然落後兩局~但係仍然無放棄到!~追返一局~最尾係輸左~但係佢gei精神好令我感動!仲有女排丫都係係落後的情況下殺出重圍~~~~無懼俄羅斯有著身材高大的優勢~~~~!!

仲有佢地對國家的熱愛令到我對自己身為中國人非常之驕傲~佢地每一個拎到金牌都會多謝國家隊教練~都會話中國係掂gei~~中國人係強gei~同埋跳水大熱門田亮雖然拎得銅牌~~佢自己都話好唔滿意呢個成績~~不過佢都話幸好中國跳水呢枚金牌都係係中國隊手中~~~~佢地每一個人所講的話都表明佢地gei愛國心~我相信無咩國家的運動員俾我有呢d感覺...........