2004-06-03 20:07:25嘩鬼Two〝c〞

唔見書...

今日集隊集左半個鐘...
而家集隊愈黎愈耐~
日日都頒獎...
傻傻地嫁~
我地呢排有人唔見書...
好慘~*
2本math~一本英文
到考試先黎唔見...
都唔知點搞~*
我相信唔會係我地班d人偷既...
今日女仔唔洗上pe堂~*
好正...
d男仔個個都身水身汗...
我地就係課室嘆冷氣~*
今日音樂考筆試...
有一題要填〝柴可夫斯基.tcahikovsky〞
有人填左〝柴可夫司機〞...笑死我地...
琴日收到一個消息~
就係...教我地日本既miss要走...
下年就見唔到佢啦...
佢話太辛苦~所以唔教...
好可惜~*


今日格言:要改變別人,不如先改變自己



我因為聽日開始就冇得上網~
所以可能唔會日日都寫日記~*
不過我盡量係學校電腦室度寫...
如果真係寫唔到既~唔好意思...