2007-06-24 17:06:44YY

頽廢!?振作!?

再過多一個星期就考試啦~~但系我~~~已經無晒衝勁!!

每日嘅我,都好頽廢,好似行尸走肉甘.再過多一個星期就考試啦~~我,究竟可5可
以振作起黎呢??我會唔會又再次令自己失望啊??

時間越緊,我反而集中唔到精神去復習.雖然都好擔心會考得唔好,但我真系專心唔到啊!就算真系打算去好好復習,效率~~~真系好低!

到左E個時候,我唯有搏命去復習啦~~因爲成績會影響高考,所以我唯有逼自己去復習,就算效率真系好低,但無辦法啦!!鬼叫我平時唔听課咩!E個系米就叫"自討苦吃"呢??哈哈~~(苦笑ing~~)

由呢一刻開始,我要振作,唔爲人地,只系純粹爲左我自己~~~

大家一齊加油啦!!所有拼搏緊嘅同學仔~~