2005-05-04 09:38:08= 褲 =

重新做人

真係好耐無黎過哩度...自從有左xanga同hkflash個diary之後...就無黎過哩度打野lu...哩度亦都無人記得..因為我無放係info或者任何地方令到其他人黎到...我好記得我開哩個台個日係岩岩送完阿成返學..個日仲要係落大雨添...跟住返到屋企見到阿邦有個咁既野...我就走去申請左...依家睇返...有好多野依然係受用...三年裡面發生左好多野...有好有唔好...不過..我依然撐得過去..之前有諗過..以前個d係我要搵既人...但每一個都離開左我...依家...我搵到你...我真係好希望你會係我最後一個..因為.....我真係唔想你離開我...我已經到左一個唔可以無左你既地步...

發覺左...同以前既朋友既關係有好多都變左...真係唔由得我唔去相信...任何野都有可能變...

頭先睇返左最早期既entry...真係覺得個陣既我...同依家差唔多...不過依家可能會係脾氣好左...同埋....心態會係唔同左...個陣無諗過會好似今日咁..過到黎之後會同佢分左手...會鍾意左我最好既朋友...同左個同校既因一齊...但個個都係分手收場...從中...我真係學到好多野...原來...人可以係分手之後嗌大交做唔返朋友...但過左一段時間又會做得返朋友...人可以係分左手之後依然當你係阿四..唔理你感受咁去搵你...哩d野...真係係經驗裡面累積出黎...先至會令到我變成依家既我....其實咁講有d奇怪...因為我覺得其實我依然係一樣無變過...咁耐都無變過...真係唔知好定唔好....

對以前個d我做唔到既野...係你身上我可以做得到...或者...係你面前...我真係無禁忌...咩都可以做...因為...我真係放左好多個心落去....希望真係可以同你一世...=)))))

好耐無打過哩度既entry..佢一黎就同我hang ie囉...真係無晒嗲...hahhahhaaa...不過無打緊啦~