2004-02-11 11:33:00= 褲 =

其實..

其實真係仲有無人會記得我哩個新聞台架呢..我依家又無放落info..我諗都好少仲會有人記得我哩度有個類似diary既野..

今次返左黎之後..唔知點解..辛苦左好多..唔通form7真係咁辛苦?但我又真係唔覺得我地依家d野係好辛苦..但我個人..真係好支力好支力..同埋有好多野..我明明係識做..但我真係做落個陣..係唔識..諗左好耐都唔識..夜晚依家又訓唔到..我都唔知咩事..真係好辛苦呀..空堂個陣..我淨係識得做功課..係咁做野..無野做就淨係坐係度..朋友都好似唔多個..因為我空堂佢地就上堂..唉..依家其實生活上無乜野..係訓唔到同埋可能自己俾自己既壓力好大..自己feel唔到有俾緊壓力自己..不過耐左..就開始好辛苦..form7可能真係要咁辛苦啦..或者我聽左阿仔話齋..要做..就要做到最好..有能力做..但我就成日都懶唔想去做..真係..唉..

講真..唔開心就無乜勒..係返學個d野..想做得好d..唔難既..我發覺我依家好少想上網..好怪哩..我自己都覺..或者..真係想做好d..