2006-07-21 20:36:26透明

唔可以心軟

我見到近排鬼門對我好左~
我真係有諗過留返係到架~
不過~啊so話呢d野唔可以心軟~
否則會比佢地玩死~

我feel到Goldon睇中左我部電腦~
梗係啦~係全公司最新架喎~
不過佢唔洗諗啦~
佢會比我o既"接班人"用o既~
飛機d野咁趕~慢小小都唔得~

Goldon成日都比人complain~
都做左呢行咁耐啦~
真係唔明佢做緊咩...
專做埋晒d唔關自己事o既野...

希望~我地全部人都大步攬過~

係到做野做左10個月~
都build up左自己o既小小net work~
係有小小唔捨得佢地架~
雖然同佢地見都未見過~
都唔算熟~但~有時佢地講野好鬼好笑~
閒談都幾好架~
真係唔好睇小d運輸~
佢地講野真係勁架~哈哈~

我想同賢賢你去hello kitty secret house呀!!!~
我今日買左Monday呀~覺得hello kitty都好可愛~
嘻嘻~