2006-04-23 10:11:51透明

我就o黎頂唔住啦...

我公司有個啊天~
佢個英文名好"特別"架...
你可以讀到好多唔同o既名出o黎~
d人打o黎~成日亂咁幫佢改名~
我成日都要忍笑...真係好難頂~
無啦啦打o黎搵"田盧"喎...
想點先?!~

有個好無聊o既笑話~
係我中學個時有人同我講過~
個時我都唔係好識笑~
但到左今日今日真係有人咁做o既時候~
我真係忍唔到笑啦~
次次啊天留message比人~
佢都自稱"我係xxx姓盧"~(姓盧=性奴?)
我成日都笑到震晒~但又唔出得聲...

有次有個大陸人打o黎搵啊天~
我同事"得得B"就係到同人傾電話~
猛講啊天係"姓盧"~
攪到我又忍唔到笑~
人地實以為我心理有問題啦~
拎命呀~嘩哈哈~

記得有一次有間公司打o黎做promote~
講左我地公司2位職個名~
啊天同啊安~
2個都講錯晒~
我又忍唔住笑啦~
攪到打電話o黎呢個人好無奈...

不過得得b唔做啦~
一o黎成日比啊天恰~
二o黎佢又住得遠~
三o黎佢人工小~
四o黎~鬼門成日呃人~
五o黎佢多野做~

第時就未必有人同我一齊笑得咁開心lu~

**************************************************************

我坐第一o既係公司~
d人o黎in工個時多數係我拎form比佢地填~
我諗佢地都當左我係reception架啦!!!~

**************************************************************

點解你對我咁好o既?
我對你真係好有信心架!!!~