2003-11-24 00:27:40小惡魔

誕生日おめでとう!!

今日係我愛人yukihiro嘅生日呀!!!!
唔經唔覺,我已經係第五年為佢慶祝law~~~
心情依然係咁開心,咁high~~~~

自從喜歡上佢之後,每一年我都keep住同佢慶祝~~~
當中最記得就係喺兩年前嘅今日,我釘咗個耳骨~~
所以今日都係我個耳骨環兩歲嘅生日~~^^
唔經唔覺就過咗兩年,又唔經唔覺喜歡佢有五年~~~
不過喜歡佢嘅心情依然係有增無減~~~
特別係當我見過佢之後~~~就更加更加喜歡~~~^^
無法忘記佢打鼓嗰個型樣~~宜家諗下都已經流哂口水~~~
我好希望往後嘅11月24,我都可以keep住咁嘅心情同佢慶祝~~^^

今年我已經plan好咗買個栗子cake同佢慶祝!!(栗子=my son!!!)
同埋會好敗家咁買樣嘢俾自己~~
(唉~~其實我想買好耐law~~今次只不過係俾個藉口自己buy only~~~)
至於今年嘅願望都係同以前一樣~~

希望yukihiro佢身體健康,日日都咁開心,
可以做佢鍾意做嘅嘢,
為佢自己嘅音樂事業而好好努力,加油!!!
最緊要就梗係為L’Arc-en-Ciel作多d好似trick同get out from the shell 咁嘅好歌la!!!

yukihiro君、誕生日おめでとうございます!!
頑張っでください!!!