2004-01-11 01:13:00小惡魔

yukihiro化......v_v

因為就快過年嘅關係~~
今日day off嘅我去咗髮型屋搞一搞我已經有成8個月無打理嘅頭髮!!!

點解咁耐都唔剪???
因為好想留番長law~~好似yukihiro咁~~^^
而且對上一次剪係睇laruku concert之前,我同自己講係佢哋個live未出DVD之前我都唔會剪頭髮,所以搞下搞下就變咗宜家先剪la!!

一入到髮型屋個陣,個髮型師問我想點整,
我就答:「我想修一修,因為我想留長,同埋我想color千嬅個隻紅色or紫色」
之後髮型師俾我嘅意見就係因為我d皮膚都係屬於偏白,所以染d太誇嘅顏色唔係咁襯我,話我係適合玩型個d wow......(都唔知佢係唔係個個都係咁講!!!)
so最後我就叫佢幫我諗點搞la~~(well~要我係休假日都要動腦筋真係休想呀!!!><)

唔知係我令人好生意,定係我個頭有問題呢??
我次次整頭髮一定會坐好鬼耐ka wow!!!
今次都係唔例外!!!我足足坐咗5個hours呀!!!!
真係坐到我都有d暈暈哋呀!!!!!
要知道我係有近視,所以剪頭髮一定要除眼鏡~~
我一唔帶眼鏡睇嘢就會好模糊,所以未到佢話剪完個一刻,
我都唔係太清楚我個頭會變成點~~我諗就係因為咁,我先有驚喜!!!!


我真係發誓我無同個髮型師提過yukihiro哩個人,
甚至無形容過類似yukihiro嘅髮型呀!!!!!!!
點解佢可以咁勁,剪到我個髮型同顏色咁似yukihiro嗰個!!
真係勁surprise!!!
係返屋企途中,甚至係返到屋企,
我都係不停咁強調我唔係特登整到個頭係咁law!!!

不過最近M記出咗麥香魚~~
一個平時咁唔鍾意食魚嘅我都愛上咗食......
and平時買開converse嘅我,宜家又轉軚買vans......
再加埋近排我又再一次為小枝瘋狂......(哩個小枝係chocolate,唔係我個小枝呀!!><)
根據種種跡象......我真係有d覺得自己嘅生活愈來愈yukihiro化......
點解會係咁ka??問號??問號??