2004-01-10 01:13:00小惡魔

Let's get started READY STEADY GO!!!

mukim!!!お正月おめでとうございます!!
話咁快2004年就過咗10日law~~~呵呵呵呵~~
我好期待嘅2004~~~~^^

今個1月係我嘅籌期月~~
因為要為之後嘅「更緊密攞你命出碟期」以努力!!!!

首先就係2月4日嘅L'Arc-en-Ciel single ---「READY STEADY GO」
距離上一次出個隻SDI足足等咗我1154日呀!!!
所以真係萬分期待ne~~~

之後就係3月3日~~~
都係L'Arc-en-Ciel嘅single ---「瞳の住人」
仲有就係yukihiro隻DVD ---「acid android live 2003」
嘩~~yukihiro wow~~我肯定我實發癲呀!!!

再之後就係等到我頸都長,腳都痺嘅L'Arc-en-Ciel album ---「SMILE」!!!!!
雖然我未知佢哋D歌會係點~不過我肯定我一定會聽到喊law~~
因為係開心到喊同感動到喊~~~

再再之後就係「SMILE TOUR 2004」~~~
講真我真係勁勁勁想去日本睇呀!!!!!!
不過都要配合好多嘢~~~~
所以我宜定要開始努力定,鋪好路先la~~
可以嘅話,我好想再見到yukihiro ~~~^^
好想再親身睇到yukihiro嘅笑顏!!!!
好想好想再感受多次L'Arc-en-Ciel帶俾我嘅震撼同感動!!!!
所以我今年都要頑張っでね!!!^^

皆さんは今年もよろしく、も楽しいことたくさんしようね!^^