2003-12-28 01:08:00小惡魔

菲比尋常 --- 王菲

boxing’s day嗰日,我同小闊一齊去睇王菲演唱會~~

王菲---俾人嘅感覺係好cool,好冷傲,一個幾有神秘感嘅歌手~~
起初入去聽個陣都有d驚~~因為我其實唔係太熟王菲d歌~我驚唔可以聽得咁投入,咁又共鳴~~不過原來又係我自尋煩惱~~~
只要係一首好歌,有一個好嘅演繹者,就算你未聽過,都會有好大嘅感動~~~~

我睇過好多場演唱會,但係我從來都未試過坐得咁近~~距離王菲個舞只係三行之遠~~~王菲就直情係我前面!!!佢真人真係好高,好thin,好靚呀!!!!

之前我覺得香港嘅女歌手之中,容祖兒唱live都算係數一數二好聽ka la~~不過我宜家要改變下la,王菲唱live先係最好嗰個!!!!真係好有power,好有heart!!!

全場差不多兩個半鍾頭嘅時間~佢都係以歌會友,絕對唔似其他artists咁,有咁多MC,最好笑係多謝人個陣,只係上面個電視升字幕,每到一個人名,都會有盞spot light射向嗰個人身上~~個陣我同小闊講真係有王菲嘅style~~~^^

升完字幕之後,王菲就開始唱<給自己的情書>,我當時聽真係好感動~~
其實之前佢唱<約定>個陣,我已經有喊ka la…
係現場聽有piano伴奏嘅<給自己的情書>,真係好好好好聽~~~之後仲要係唱<冷戰>~~真係好想尖叫呀!!!!!!

我之前曾經寫過遍diary,係讚陶吉吉既嘅concert好好~~
我仲話香港無咩似樣嘅歌手,似樣嘅演唱會~~
不過我宜家要重新估計la~
王菲~真係好prefect,好有heart!!
雖然我係好鍾意joey,不過如果佢可以換少d衫,唔好請嘉賓,唔好咁多MC,
應該會唔錯~~~

雖然佢唔可以做第二個王菲!!不過應該都可以成為王菲之後~~~

自從睇完laruku之後,我好耐都未睇過一場咁感動我嘅live la!!



P.S.
1.勁開心,我同到王菲握手呀!!!佢D手指好修長呀!!!
2.王菲唱<將愛>個陣,我個身不停咁X抖!!(<--唔識寫呀!!!><)我覺得好似哥哥係我左近~~驚!!!!
3.王菲嘅band全部都係stay away look ka!!!!當中仲有一隊偽stay away team!!!
偽hyde --- Roy周永恆
偽ken --- Joey Tang 鄧建明
偽tetsu --- 日本佬一個~~唔識嘅,淨係知佢負責拉大提琴~~
偽yukihiro --- 周國邦~~仲要係肥版個隻!!!!
不過就梗係正版嘅laruku最高la!!!
3.睇完王菲返到屋企之後,一上網就好開心la!!因為可以聽到laruku首新歌ready steady go!!開心到爆!!!
4.見到最update嘅yukihiro!!!好young呀!!!!佢竟然帶貨van帽!!!!同小栗真係好鬼有父子相呀!!!! 哈哈~~一定係因為佢同個仔慶祝完生日(12月26係小栗b-day~~)之後先去天嘉,再之後去ms度~~因為太趕,所以就拎錯咗個仔頂帽la!!!一定係咁!!哈哈哈哈~~~
5.小栗乖仔~~誕生日おめでとうございます!!
頑張っでください!!!
媽咪錫哂你!!!^3^