2003-12-24 02:08:00小惡魔

兩個人不等於我們

23日......討厭嘅一日......

我諗或者係我唔鍾意12月23日嘅關係,令我連x'mas都唔係咁鍾意......
有時我會諗......如果當日大家都肯坦誠d嘅話,宜家會係點呢??

我唔係想做一個陌路人,不過我真係俾唔到勇氣自己去面對佢......
見到佢,我就會千方百計咁刻意迴避......
其實見到面,say句"hi"真係好簡單......不過我就係好驚......
我驚到連望都唔敢望佢......
究竟係點解呢???我真係好想知道......


係感情上...
雖然我係好遲鈍...不過同時我都係好專一...好死心塌地......

已經係第四年過討厭嘅12月23......
原來時間已經過得咁快......
但係埋藏係我心裡面最唔想觸踫嘅傷口,要等幾時先可以真正痊癒呢??



兩個人不等於我們 --- 王力宏

醒來只有我一個人
分不清黃昏或清晨
空氣微冷有甚麼在流逝慢慢降溫
一顆心往下沉

畢竟只是太短的夢
彼此終於退回陌生
我加上你兩個人並不等於我們

你想我嗎 會偶爾想我嗎
是這樣嗎 飛揚的會落下
你愛我嗎 如果誠實回答
可是愛也不是解答

空屋子裡沒有回聲
等我記憶有你質問
我加上你兩個人卻並不等於我們

你想我嗎 會偶爾想我嗎
是這樣嗎 飛揚的會落下
你愛我嗎 如果誠實回答
可是愛也讓人疲乏

你知道嗎 我心快要溶化
是這樣嗎 壓抑的會爆發
你愛我嗎 愛我就懂我嗎

告訴我善意的謊話
告訴我善意的謊話
好讓我相信我不是太傻