2003-12-21 03:32:00小惡魔

你們是最好的,你們知道嗎!!

メリークリスマス!!!
雖然仲有5日先到x'mas,不過我已經play咗今年第一個交換禮物遊戲la~~~^^
一如往年,第一組同我玩嘅人一定係我最最最好嘅朋友---Ronnie同小枝!!

講真,今年嘅主題真係幾令人煩惱下!!!特別係Ronnie嗰份!!!!
真係諗到我頭都爆!!!
今年嘅題目係$100以下,不過要係"等駛"嘅嘢!!!!

對我嚟講,哩個題目真係好鬼食蕉!!!!!
識我嘅人都知我出咗名係一個一級無聊嘅人!!!最鍾意就係做無聊things!!!
要一個咁無聊嘅人去買一件無聊things就easy...買"等駛"嘅嘢...真係...XDDDDD!!
所以係一個月前開始,我就已經問週圍嘅人俾D suggestions我!!!

不過哩個問題實在太難la!!!!!一個普通正常嘅人都諗唔到,更何況係我哩個無聊人!!!!!
我曾經無聊到諗,不如買媽媽巾la~~
啱啱屈臣有特價wow~~$30兩包~~咁我就買夠六包la!!!咁夠"等駛"la~~~
不過一諗到自己送咗出去之後,就可能過唔到x'mas......所以就擱置咗哩個想法la~~~~
最後,我係買咗個Agnes b嘅鏡俾Ronnie~~好靚ka~~
至於小枝,因為佢同我都係同一個level嘅無聊人,所以我決定一定會buy無聊things俾佢~~~哈哈哈哈~~~~(小枝:你想死呀!!!!!)
其實小枝個份我已經心儀咗一段日子ka la~~就係已經絕版嘅cherry髮夾~~都係好kawaii ka~~~^^

不過最令我驚喜係我哩d咁無聊嘅人,竟然係最快買到"等駛"嘢嘅人!!
正當兩位babies仲煩惱緊買咩嘅時候~~~極cheap嘅我就梗係係佢哋面前show off一下la~~呵呵呵呵~~~
人粉間第一代表嘅我,又點會玩咁少cheap嘢呀~~於是我又諗起其他"正"嘢play la!!!!

到咗今日~大家食完嘢,吹完水之後,係Ronnie嘅期待之下~我哋就交換禮物la!!!
我哋係一個一個咁開始拆禮物~~
1st係Ronnie,2nd係小枝~至於我~~嘿嘿嘿嘿~~如我所願係最後一個~~~

Ronnie係最驚俾我哋話嘅一個~因為佢話實在太難諗,所以我同小枝個份都係差唔多嘅嘢~~仲不停咁同我哋講,叫我哋唔好話佢,就一人俾咗一個紙袋俾我哋,仲叫我哋一齊開~~
當我開完之後,真係絕對係好愛哩位baby la!!!佢竟然送咗個大嘅食物福袋俾我!!!
裡面有勁勁勁多零食~~仲有我最愛嘅chocolate~~~大心!!!!
不過啱啱先叫小枝唔好誘惑我食嘢,宜家又......
算,死就死,我最多同d脂肪say hi!!!!!!!

之後就係拆小枝個份la~~都唔知點解我個份會有咁多膠紙呀!!!!><
小枝送俾Ronnie個份係Agnes b嘅匙扣~~
(Ronnie~唔好問我哋點解又係Agnes b la~~鬼叫你一向都係愛Agnes b 嘢呀~~)
Ronnie拆完,仲play埋,但係我都未拆到!!!><
最後拆到la!!!!呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!係我最愛嘅滑水型Nova公仔呀!!!!!
估唔到最嫌棄Nova嘅小枝竟然會送Nova俾我!!!真係令我感動呀!!!(小枝:我買個日,一定係食咗你d藥!!!)
well~不過你哋兩個唔准再話佢係雞呀!!!佢係兔仔!!!!!usagi!!!!!

佢哋兩個對我咁好,送咗咁令我滿意嘅禮物俾我~我之後仲要咁play佢哋......
真係開心la!!!呵呵呵呵~~~~(Ronnie + 小枝:食蕉la!!!!!><)

到我la~~真係勁期待呀!!!!!我俾咗兩份一模一樣,但係唔同包裝紙嘅禮物俾佢哋,之後就叫佢哋慢慢拆la~~~呵呵~~~~~

一...二...三......

小枝:cheap精!!!!你真係人粉嚟ka!!!!哈哈哈哈~~~~
Ronnie:哈哈哈哈~~~又真係幾有用嘅~~而且我宜家都好需要~~~哈哈哈哈~~

哈哈~~佢哋笑完之後,我就梗係即刻送番份真嘅俾佢哋la~~~
之後我哋就扮自由人行咗去海運個邊影相la~~~
之後仲見埋Ronnie個boyfriend tim~~ 呵呵~~真係"un"眼~~~
不過Ronnie,你bf真係識撈呀!!識得討好我~~哈哈~~
佢話我個樣好細個,似十八九wow~~而且仲好cutie~~呵呵~~我都知ka la~~
but,點解佢會話小枝似十五六ka......v_v

p.s.
1.你哋係最好的,你哋知道嗎!!真係愛死你哋呀!!!!^3^
2.係wow~~我都未講,我份神秘禮物係咩~~~哈哈~~
我咁cheap,諗到嘅無聊嘢唔做,真係好對唔住自己~~
$30兩包~~真係好抵ka!!!
而且我媽咪另外加紙巾兩包~~~哈哈哈哈~~~~