2003-12-15 02:50:37小惡魔

「 7 」

今日同小闊行街街個陣,我已經將期待而久嘅L'Arc-en-Ciel DVD 「7」入手la!!
買個陣,我同小闊都好鬼high!!不過又好鬼驚wow~~
high就梗係因為可以睇番我哋有份參與嘅live la,驚就好驚隻DVD可能影到我哋~~灰!!!(我哋做咗咁多baka動作~~真係好驚會上鏡~~~)
所以我一返到屋企,沖完個涼,就極速返房play DVD la~~

講真呀~~我放隻DVD入機個陣,真係幾激動ka~~我仲好醒咁stand by定條毛巾,因為驚自己會忍唔住,喊到豬頭咁~~咁當然我咁準備定係啱嘅!!
其實開始個陣係幾好笑ka~~(點解好笑??自己買嚟睇下咪知law!!)所以我一開始都無咩點喊~~直到聽到fare well,我都係好冷靜~~不過與其話係冷靜,不如講係好high,好不可思議~~一路睇就一路覺得好神奇~~因為自己其實係有份參與ka~宜家播緊嘅片段,自己其實係有經歷過~~~真係有d難以置信呢~~~~~

直到聽到niji個陣~我d眼淚就嚟料la~~(~><~我真係無用呀!!!)
一片藍海~真係好靚~~好靚~~~
就正如hyde咁講,咁靚嘅畫面,我哩世都唔會忘記~~^^

之後嘅trick,真係睇到我好鬼肉緊!!!我最愛嘅yukihiro有份唱ka!!!!我仲唔金睛火眼望任望住!!!!!!真係好好好正呀!!!!!
我真係愛死佢呀!!!!!!~^3^~

到最後嘅anata~學小闊咁講,我個水壩真係崩潰la!!!!!
一諗番個陣嘅情景,真係百感交集!!!
當時係大合唱個陣,我係喊得好勁ka!!!
到我聽番人哋放係網上嘅錄音版本,我都係喊得好勁~~
不過我估唔到睇DVD,我仲勁!!!!!(真係要幾誇,有幾誇!!!)
當時喊,係因為好驚佢哋會disband~~
聽番個陣喊,係因為諗番個陣嘅情景開心到喊~~~
宜家睇番喊,係因為感動到喊~~~(唉~~我都知自己淚腺發達ka la!!)

最最最興奮就係我睇咗咁多隻live嘅DVD之中,
今場yukihiro係出場得最多呀!!!!
比起平時多咗成倍有多呀!!!!真係大大大心呀!!!^0^

變態嘅我,係睇咗隻DVD兩次先sleep~~兩次都係喺同一個位喊~~
真係覺得自己好幸福!!^^
因為自己曾經有幸見證哩個咁感動嘅場面!!!
好希望自己係不久嘅將來,可以見證一次又一次哩d咁令人覺得幸福同感動嘅場面!!!

L'Arc-en-Ciel,大好きです!!!


p.s.
真係好lucky~~我最後都係無上鏡!!!真係好呀!!!
一定係yukihiro知我鍾意低調la!!!呵呵呵呵~~