2003-12-07 01:47:08小惡魔

唔准誘惑我食o野呀!!!

自從小枝留係屋企溫書之後,我個枱面就出現咗好多美食......
豬肉鬆......朱古力餅......魷魚......軟糖......雪糕.......
真係可以話係要個樣,有個樣......
唉......我都明白坐係部電腦前面真係會好想一邊做嘢,一邊eat嘢......
不過無理由為坐係你附近嘅我都要同你一齊eat ka~~~
最慘就係我又受唔住你嘅誘惑,跟你一齊eat wow......大灰~~~
人家我明明on diet ~~不過你就不停誘惑人......
今日你仲同我講咁嘅日子要捱到3/1......
咁計落去,真係ok唔得wow, baby~~~~
唔得,我一定要忍口,忍口,忍口!!!!!><
唔可以再受你哩個扮天使嘅魔鬼引誘!!!!!! ><

我要索!!!我要靚!!!我要正!!!