2006-02-04 05:10:50我是我...My heart

兩日後...

一個連朋友都唔值得去做嘅人...讓你感受到這種不捨得的感覺...真係好痛苦。
為何要傷心....是否我太重視?? 朋友的勸告係有用, 但最終都係自己, 每個人的本性不同, 但本性此終都係難移, 既然人不為你放下永遠都不能擁有的嘢時, 你又為何再因此而痛心呢! 就係~因為我本性難移, 識我耐的人都知我為人係點, 但有D嘢唔係你嘅就不應該再執著...因為【苦苦堅持 經已沒意思】, 人在心不在而相處的日子係最痛苦。如果選擇做~【謙卑的人 只要做亞軍 仍然很興奮 誰知吞聲忍氣 就變季軍 誰人話我會縱你 勾搭別人 連跌倒四五六七都會默允 忍了你 你更薄倖 能叫我跌倒 永不超生】