2004-05-31 11:28:47尚未設定

==飛馳==

【2004年5月26日(星期三)】
尋晚樂明打黎話一齊約人今日去踩單車~
係咁打電話~終於搞掂喇~訓覺了…

今日下午1點鐘~麗麗,我,肥智,樂明,Roy,Fisher就約左o係富安等lar~
去左租單車先~咁就開始我地旅程喇~
踩去大埔先~沿途係超多人ga~因為今日係佛誕,公眾假期呀~
今日都幾曬ga wor~又勁熱!一路就係咁買野食買野飲~
我地幾個估樂Ming會抄幾多次車~我估5次~
唉..佢真係令我大失所望呀~佢地計住話有7次咁多=_="~
Roy哥架車就無啦啦爆左tie~要入大埔整~
嘩..o係o個度我差D抄車ar~好彩我即刻跳車je~^^"~
真係好鬼死曬呀~我又曬黑左喇~好彩都係隻手je~
塊面唔多覺~不過隻手就有DD痛~應該係曬傷左啦~
妖..點解淨係曬到我ga~其他人都唔多見有黑左wor~
有時冇咁曬o個陣都幾舒服ge~又有D風吹過黎~
5:30pm就還車喇~之後佢地去打波~
我同麗麗,樂明就一齊搭車走人喇~我就去第一城啦~
上左老公屋企~阿奇同人渣都o係度~o係o個度食埋飯~
就同老公落樓下搵番佢地兩條友喇~
老公開左部車落黎~又o係度開快車=_="~
之後我話自己走先~佢話唔好~咁就坐多陣先la~
再過多陣我話真係要走喇~佢話開車車我番馬鞍山wor~
咁唯有答好啦~不過佢仲學緊車ga wor~比人捉到就慘喇~
又o係度飛馳..第一次開車出去..載我..算la~^^~
考完車牌第一個要載ge都係我呀~知唔知ar!?^^"