2004-05-30 16:37:28尚未設定

會考之完結*^^~

【2004年5月20日(星期四)】
好耐冇寫日記喇~原來我對上o個次已經係兩個月前ge事~
之前都有時想寫ga~亦都有好多野係想留低~
不過因為會考關係所以冇寫~本身想丟棄埋呢塊版ga喇~
但係呢排D思想感想真係好複雜,好混亂呀~
好想寫低o係度,希望你睇到,可以明我感受ar!

講番今日先la~考完Account~都可以話最後一日ga喇~
Listening同Oral就唔洗溫ga la~
可以去玩lu~^3^~輕鬆晒~
考完出左去沙田,約左樂明同Siu Wing去買肥智生日禮物~
其他人個個都出唔到黎~=_="~點make decision喎~
唔理喇~去左password買左個bag比肥智~
之後我係約左Joy姐ga~但係佢幸福緊wor~
咁期間咪去左肥智屋企鋤住Dee先囉~Joy姐之後就過埋黎喇~
坐多陣,上陣網就同Joy姐出去買衫喇~
我o係肥智電腦度睇番一個好耐之前唔敢睇ge Movie~
係有條友踩住個應該係俘虜黎ge人個頭~用把刀仔据左佢個頭落黎~
仲要放晒血咁~個頭仲郁緊~好核突呀~
平時我幾仲意睇D核突恐怖戲都冇咁嘔心呀~
其實就係o個次有條友send過黎呃我睇之後~
以後有親D乜野send黎~我都會問o下係咪恐怖野黎~唔想嚇親!
係la~我又添左件衫喇~好鬼靚~好sharp~

考晒試緊係出去搵老公仔la~我地好耐冇見喇~
佢之前話要我好好溫書~唔比我成日出去搵佢..
宜家考完終於可以搵你lu~但係點解你好似冇乜野咁ge..
去左Sham Shui Po~又坐左o係錦發(茶餐廳)~
又睇住你賭錢喇~不過唔緊要啦~只要見到你就得ga喇~
玩左好耐呀,不過見你輸左成千蚊~
我趕住番屋企都唔敢同你講~驚影響你~
唯有繼續靜靜咁o係你身邊等你啦~
11點幾先番到去~比人叉左幾句~=_="~