2004-03-27 13:18:00尚未設定

失望..白色情人節..

【2004年3月14日(星期日)】
唉..尋晚你又番左去~又話只會番1日..呃人ge..
o的fd講咩都得,叫你去邊就去邊~我講野又唔聽wor_/!
搞到大家都唔開心..><..不過之後都算喇~
本身諗住打番比你ga~叫你玩得開心D~
因為你咁難得又番去~
唔想你因為我o係電話講D野而令到你玩得唔盡興~
不過打比你..你又冇聽電話~
咁打比你個fd啦~叫佢叫你打番比我~
點知..我係等左成個幾鐘囉~o個時已經差唔多凌晨兩點~
最後都係冇電話響..
唉~算啦~我諗..即使我唔講呀..你一樣會玩得咁開心..
我等得幾辛苦你一定唔會知囉~
你番左去我唔開心~你亦都唔會知囉~
因為..沒人理我感受..
男人只會覺得女人煩,但係唔知人地其實係關心佢囉~
前一日等你番黎已經等得好苦..因為真係好掛住你~
但係o係我咁掛你ge同時..你只係o係度好開心咁玩緊~
相信你都唔會無啦啦咁諗起我ga la..

今日,3月14日,白色情人節~
你話要陪我..所以朝早就番左黎喇~
我朝早溫緊書,不過知你番左黎~我就出去搵你~
出門口之前,特登打多次電話問你洗唔洗訓~
你要訓我就唔出黎~比你休息o下~但係你叫我出黎先~
諗住今日會好開心ga ma~因為你前兩日講定晒喇~
出左黎~你話比你訓幾個字先出去睇戲~
點知..一訓已經兩個鐘喇~我見你熟睡中丫嘛~
真係唔忍心叫醒你陪我出去囉~
諗住比你慢慢訓..我走先la~
之後你起左身..仲話我....><"....
唉..一套戲應承左話睇,已經5次喇~
但係依然仲未睇到囉..算la..
其實睇唔到戲唔係最大問題囉~因為我睇唔睇都冇所謂~只不過..
尋晚我叫你唔好番去住~因為我知道你第2日一定會訓死~
不過你就話:得ga喇~唔會呀~我一朝早番黎~一定陪你!
我地去邊度邊度玩咁..去做咩做咩! 講到好開心咁..


對唔住呀..可能真係我唔識體諒你la..
搞到你惱我,又唔開心,又眼訓..
Sorry。


                      愛上你等於習慣失望。