2004-10-18 10:56:42~*babyjune*~

希望....

我驚...

其實可能係因為你對我真係太好...可能我真係好耐冇比人寵壞過...我驚自己會失寵...

有陣時我知自己反應差..態度差..但係你又唔會點話我...咁樣我會覺得自己更加衰....會想你o係o個時都對我衰d....所以我可能會更差咁對你..

有時我都覺得自己講嘢好似好絕..好唔理大家既感受咁...其實我知道大家都唔好受...

我知道大家都有自己驚既嘢...但係有時大家都會控制唔到自己做出黎既嘢...就好似我地當初控制唔到一樣......最後就演變出d令大家都唔開心既嘢....

要好好咁維繫一後歷久常新既愛情真係好唔容易...我當然希望自己可以做到....但係有時我仍然會做出一d任性既行為.....
希望你會分得出我做既№係真情定係假意...