2004-06-29 23:42:26~*babyjune*~

True Love?

um...
古古怪怪咁..
唔想其他人得寵??
乜唔係一早就已經接受o左ga la咩?!
都唔係第一次ga la...
之前唔係應該仲驚咩?!
人地當新年禮物咁宣佈埋比你聽...
每次有d咩新進展都親口同你講..話你知...
都唔係第一次笑住口咁登人高興..笑住口咁幫人ga la...
雖然好耐之前已經唔輪到我幫..
不過lee種行為..
的確係好似今日套"x火x心"咁...
為乜呢?!
唔通個個人遇到d咁既情況..
都會有咁既反應既?

而家..
應該係登姖開心?
還是登佢開心呢?
點解..
我同lee位人兄做人總係要好似做戲咁...
係咁兜圈ga?!
兜到頭都暈啦~
但係其實...
係咪只係我自己o係度做戲呢?

好想..又好驚...

見到另一對朋友既故事..
有一個曾經比對方深深傷害...
而另一方當時就覺得自己既決定係o岩既..
仲覺得係自己開始既時間揀錯左...
被傷害o個一方經過一段長長時間既沖洗..
終於叫做冇o岩o岩分開既時候咁難受...
仲繼續受到其他異性既追求..
而近排..
從朋友口中得知..
傷害人既o個一個好似有後悔既意識...
仲好似想同對方復合tim..
不過好似被reject左....
傷害人o個個覺得之前被傷害o個一方係對自己進行緊報復..
不過我諗佢已經識得去珍惜之前被傷害o個個lu...
唔知而家lee個境況係好事..定係壞事呢?

其實而家我...
都想睇下如果我遇到lee個情況會係點....
不過..
人地個"true love"好似已經出現左la wor..