2005-04-09 01:34:52Candace Yu

最後一次被嘈醒..

二零零五年四月七日

晚上二點, 睏唔著, 明明係眼睏都係仲係度look來look去
幹咩唔俾人地睏得好好地 ??
眼圈一日大過一日, 想點 ? 好mun呀!!!!
最討厭哩種感覺...


早上六點, 俾好嘈既電話聲吵醒左, 真係好嘈ka
之後, 要花d時間先可以睏得番
仲要唔係我個電話 ...
又有另一樣野嘈住我囉, 係一隻蚊
想死 + 想打人 ...
又睏番~


十點幾又有大膽既人嘈醒我
有點想噴火feel, 不過十點幾就forgive下你
你試下再早d打來, 我實打死你!!!!!
吹左陣水就食野了, 今朝cook左rice noodle同水餃食
好似又好大食tim, 哈哈


唔想番工, 想休息下, 想舒服咁過一日, 又太奢侈啦


個日人地有心咁去買林一峰, 點知又賣晒
似乎同佢真係唔係好有緣囉, 好傷心
好想見到佢呀 !!!!!
算了... 是註定的 ...


下星期又可以同同事見面了~ 真開心 ~
唔知又會唔會拉倒呢 ? 最好唔好啦, 人地好耐無同你地k了~


姐姐買了浪漫滿屋, 但我覺得個個星期日咁追同期待比較開心
哩d又係犯賤既一種之ma


今日番工又係ok既, 因為老細又同我講左好多野
可能我真係好怕悶啦最近
做左幾多野, 之後佢走左我又lazy了, 玩msn囉
玩了唱歌遊戲 ~ 很無聊但得意~


本來約左joyce同beebee食飯, 後來就約左朱生
又係朱生.. 可能我真係好怕悶.. 好怕好怕..


又有人遲到, 一個人行來行來就係買野之ma
仲要係買d好鬼重既野tim, 想死~
買左cake俾媽媽, 因為late d間野會close, 所以就拿住d cake行來行去
去左食好耐無食既x王之x, 係宵夜時間tim呀仲, 好抵
愈來愈窮tim, 日日咁食法, ai ....


吹左一陣水, 等番joyce同beebee番來一齊飲個野
剛食完野又飲野, 真係想死, 又有人串串下咁啦
一定係想死, 又話我啦你地一個二個.. 算了.. 我的確係咁..


回家後.. 情緒病又發作了.. ai..


離開不應再打擾愛人 對不對 ...