2005-04-09 01:33:27Candace Yu

遠方的掛念~

二零零五年四月六日

十一點, 起身, 因為今日一定要去郵局拿包裹
已經過左一日期, 唔知仲有無得拿
不來真係有咁多人寄野囉, 足足等左平個鐘
唔知想點咁, 發呆囉只係可以
終於都拿到同寄到了~
係妹妹寄俾我既一隻好大既easter rabbit + 好多隻小eggs
好靚呀~ 謝謝你~ bebee~ 抵錫, 你令我更加掛住你
掛住好錫我既你囉 .. 你快d番來啦 ..


我d智慧又生出來了... 好痛呀!!!


番工, aiya, 今日做緊自己野既時候老細番左
幾驚呀我~ 今日我既工作係.. ratio analysis..
哈哈 ~ 佢同我身為account人既opinion, 今日番工好認真, 好pro囉
好多financial statement係我手呀, 有番之前做audit個個feel
其他人一定好唔明一個做insurance既人點解會計ratio
even我自己都好唔明囉~

放工, 又去左探囡囡, 即係我hug住個隻狗beebee
最近時時都去mercury探佢~ 好鍾意佢~
佢會自己jump上我既腳睏係度, 都知姐姐好肉地啦佢
識貨!!!


今日又好放肆咁食了~ aiya... 近日都係咁... 可能個頭近啦... 哈哈~
哩個moment聽緊... 如果你愛我... ai............. 在發問你願不願意..... 不斷回憶著情意.......


今天飲左哩杯野...

係joyce同佢beebee.. recommend的~ 叫做... bailey irish cream coffee... 我唔係好鍾意, 因為... bailey既味強左dd... 我真係唔係好鍾意酒未野ka原來, 應該話係唔鍾意d野mix一齊飲, 分開係ok ka~

我仲食左wings 啦~


仲有其他野, 不過無影底.. 最近好鍾意影相.. 唔知點解.. 可能係因為影相可以有一刻係... 笑住掛~


今天同朱生一齊見到一個幾靚既女仔, 哈哈, 大家都相同有一個白痴既想法, 你唔好發夢啦, 不過佢真係幾靚, 點解我唔係咁ka... >< 唔開心 !!!


行左一陣利時, 走既時候見到一間shop, 有好多spongebob既野, 就諗起hey so好鍾意啦~ 好想影底佢, 因為你一定好鍾意張相, 可惜 " 不准拍照 " 寫得好clear囉, 真係天意了~ 仲俾人串左一大輪囉, 最近人地係無腦袋ka ma, 唔好話我得唔得呀???? 我唔鍾意俾人話我ka!! 你tum下我可以嗎?? 淨係識彈人地, 我就係咁唔得人鍾意ka啦, 點呀!!! 我係女孩子黎ka, 無人錫你仲要話我哩樣個樣, 我會無心機ka都........


回家去... 又面對同一個問題... 我在想什麼??
原來我也有覺得累的時候, 也有想靜一靜既時候
可是仍未能做到, 還有一點點內疚


vivi... 我真係好掛住你... 我想倒下來... 很想依賴你... 即使口中有幾完美既plan, 但都只係一個講法, 我做唔到, 真係做唔到...


又愛上了denise ho.....

由你去改 我確實曾被愛 以秘密名字記 下來
旁人目光 怎干涉你共我 於虛構國度裡 相愛
何以結果 最愛亦無力愛 那美麗情話教人潮淹蓋
就像角色和台詞 專心去盛載 言猶在耳 還是要放開

再見 露絲瑪莉 再見 情人的聲音漸變小
甜蜜 外號只得你可喚召 誰可以像你 一叫我就心跳
再見 如果瑪莉走了 誰人是露絲 不再緊要
埋名換姓 隨便換個身份 准我今生 平平淡淡完了

再見 如果瑪莉走了 誰人是露絲 不再緊要
埋名換姓 隨便換個身份 准我今生 平平淡淡完了

這個稱呼永遠都不 用了


變了.. 只想見到一些人開心快樂, 其他都不重要, 回報... 都不用了...