2005-04-05 12:52:38Candace Yu

酸溜溜


二零零五年四月四日

心情好了, 所有野都復原了, 朋友又回來了~
朝早起身, 好早, 真係有二十個唔想起身
順道叫埋小門起身 ~ 之後就沖涼
好快咁prepare自己就出門口了
又係星期一, 係天地王之日, 真係想死
又係上sm, 唔想見到既老師囉又係
佢針對我... 地... 既...
無無聊聊咁同心妍send sms~
真的很白痴 !!!


自己一個人去左中環, 又係去睇醫生
又係等等等等等咁囉, 好慘, 次次都要等囉
之後去左幫姐姐去landmark換番對鞋, 但我失敗左
可能因為我對佢地太有禮貌啦
所以佢地唔理我囉 >_< 好慘
個個都蝦我既~
當我係landmark既時候hey so就send msg俾我啦
好好笑.. too邪之ma個人刻覺得
跟住又一個人番左poly會合irene


irene陪我去左南北, 好耐無去, 好抵呀
我又食左好多野啦, 今次大件事了~
好full, 等同學們放學, 等等等, 又係等囉


同妹妹坐左一陣, 又係講下一d問題仔咁啦
所有野都會好番既, 對不 ? 啦啦 ... 衝呀!!!
我地白白痴痴咁去教我點約........ 正野
好好笑囉, 你個mind真係白痴到哩, 但好好笑 ^_^
一齊釣魚呀ma, 希望真係有咁既一日, 大家一齊努力


又上堂了, 係普通話呀 !!! 要present, 好驚呀 !!!
我唔記得左少少, 慘慘地, 算啦 ~
早放, 好開心咁啦, 以為可以去食一個低能飯
點知..... 玩野!!! 由mk行來tst
我真係好累, 你唔知我有幾累囉
對不起, 我自己走先係唔係幾好, 但我真係好累, 亦唔想面黑
牙就係見証住我成個等人過程, 一個失敗的等人過程囉


回家路上, 很累, 眼很痛, function不了~



哈哈.. tin ho ting --> terrance話鍾意人提起佢個名?
咁我就響你全名囉
昨晚同你net meeting, 好好笑
我又諗地我地去rome個時既野
我唔鍾意行既musuem, 哈哈
如果我仲係係uk就好了~ 日日都係玩囉



今天收到了朱lik lik, 謝謝andas~
很開心可以有你這一個朋友
從前的所有都不重要, 我只在乎現在 ...


everybody cheers!!!!! 所有mood都要番晒來先得 ~
我要我想低能時個個都陪到我 !!


養成了不太健康的生活習慣, 胃子不開心all the time ><


今天去唔到mercury, 唔開心 ~



看了你的日記, 仍有一種酸溜溜的感覺, 因為我覺得自己原來一直都沒有什麼影響力與存在價值 ... ...