2005-04-05 12:51:10Candace Yu

累了.... 倦了....


二零零五年四月三日

今晚同eva傾左一d佢既近況
之前我係一無所知既
今日令我了解左你多一d
總之, 做自己想做既野就可以了
唔好令自己後悔 !!


愛是最大權利~


原來terrace係睇我既日記既一份子
我竟然同terrace講我既野, 好好笑
我無諗過你係support我ka!!
anyway, 我知你既關心既~
所有人既關心我都知ka, 只係要d時間而已 ..


...................................




暗裡進行更自在 不相戀 誰會受害
但願盡情地種 誰說花 需要開

若我 一天公開 明目張膽的愛 我怕會讓你 太意外
我的愛 只願 縮到最小 彷彿不存在
就算 我最愛你 情願好好遮蓋 我怕揭露了 不精彩
拆穿了 總盼望誰在意 蜜月難再
如若你發覺有我在 就結束暗戀的時代
無謂去博你憐愛 明白叫你太煩的 不是愛

如若我也有權愛同樣我也有權揀 怎樣愛



我期盼的是收到你的一句安好
但是當我看到了一句話
所有都變得不重要
反而有點放開的感覺
或者我只是over estimate了一些事
我會好好, 一定會, 因為我想通了 ...


我走在每天必須面對的分岔路
我掛念過去單純美好的小幸福
愛總是讓人哭讓人覺得不滿足
天空很大卻看不清楚 好孤獨



只想留在家中, 過平淡的一個星期天, 也許是時候好好休息 ...


期待著下一個他~


我要做一個好好好好好好好既人
我要其他人覺得 --> 有你是榮幸


讀書 + 工作 = 最大目標