2005-04-05 12:47:44Candace Yu

每天的吵架... 應停了...

二零零五年三月二十九日

九點起醒左, 又試左用半個鐘去迫自己睏多一陣, 又失敗左, 十點... 正式認輸, 想俾你叫你起身, 但我就仲好似睏緊咁既tone, 個人好累, 但又睏唔到囉~ aiya!!! 啦啦啦 .... 起身啦懶人, 鍾意一起身聽同你把聲, 但人地叫左你起身你就lazy .... 唔做正經事, 仲走堂 ... 我仲好快咁prepare自己, 因為今日要present啦, 要suit wor, 又要整整個樣囉, la la臨咁出左去, join番members, 一齊改埋d野就去上堂, 上堂前打俾你想叫你同我打一打氣, 無人聽囉, 唔開心, 唔鍾意咁, 我想你理我 ...


上堂都係無咩心機, 因為好驚, 但原來係落堂先present, 都唔係好想上堂囉, break了~ 你終於都打俾我啦, 但我聽唔到囉, 你都唔醒目既, 人地叫你同人講加油呀~ 最後你都有講到, 即係開心晒, 有晒power囉, 仲好sweet咁聽到你叫我一個好鍾意聽既名~ 個一刻有好多個好掛住你, 想唔上堂同你講野, 但今日要present唔可以俾佢 bad list我既~ 最多快d落堂continue ... present好驚呀even有你同我壯個膽, 好快好快咁講, present完了~ 打唔到俾你again, 你可能上緊堂, 之後我一個人去左美孚會合朋友.. 今日既活動係cooking.. 要我著住suit行街市, 你話死唔死, 兩隻白痴問街市d人一d白痴既問題, 一睇就知係水魚可以昆啦d人覺得, 哈哈~ 上左屋企三個人開始cooking了~ 大家都唔識唔識但樣樣野都cook得似似地樣, 仲食晒tim, 個味都ok ka, 好想有你係度一齊食我cook既野呀其實...


你打俾我.. 一開波就講一句不如我地算, 想點?? 究竟想點?? 為什麼每日一刺激, 天天不是新款但永不落空, 真係唔知可以點囉, 我知係重視佢...


回家路上, 想左好多令自己離開同放棄你既原因
- 她是你生活的一部份
- 你對她有一個promise在先, 而且係我叫你promise既
- 佢對你好好, 我自問做唔到
- 佢既background同你比俾match, 我既world係工作同工作
- 你同佢有經歷而我沒有
- 佢做既野會令你擔心而我就比較成熟, 唔會做很傷害自己的事
- 她很愛你而我自問不能與她相比


很累............ 夠了.............. 迫自己想得太多反而更苦 ............


今天本來又想同你地去飲野, 但我怕會出事, 會控制不了我的.....


每天提及你都只係俾我一種幸福同sweet既感覺... 就連不相識的都感覺到我們的痴纏, 但係所有野... 都將會離開我......... 以後以後.................. 我輸俾自己既一句話, 輸俾自己既任性同軟弱 ...


八里公路...
的士車廂裡 儘管挨近你 心知擠迫得你喘不過氣
未去到結尾 並不知相戀這段路太短
沿路數十里 什麼刻骨銘記

任我再接送你 你邊走邊歎氣 原來白費心機
繼續愛你令我自卑 也許愛到最遠 我們只得八公里


還可以 纏繞你 幾公里 難為我 容忍我 都是你
捱夠未 捱夠未 一路自虐至死 仍不肯放低你
從今起 離開你 幾千里 行兩步 捱兩步

但求為你 就放下你

司機 怎講笑 亦不懂再笑 咪表 好比心跳不可再跳
讓你我見證 幸福的風景一寸寸變小
回望倒後鏡 自己都不見了

習慣每晚接你 滿街燈飾太美 唯求做你司機
看盡處處是紀念碑 我竟閉上兩眼 看成這一世福氣

越行越遠 離我萬里





我真的受傷了.. 你最鍾意聽既, 可惜一直都唱唔到俾你聽..
窗外陰天了 音樂低聲了 我的心開始想你了
燈光也暗了 音樂低聲了 口中的棉花糖也融化了
窗外陰天了 人是無聊了 我的心開始想你了
電話響起了 你要說話了 還以為你心裡對我又想念了
怎麼你聲音變得冷淡了 是你變了 是你變了
燈光熄滅了 音樂靜止了 滴下的眼淚已停不住了
天下起雨了 人是不快樂 我的心真的受傷了


若是沒有這意外也許經已快樂地 重回平淡家中等你...


我真係要放手, 唔想再挽留... 我怕我受不了多十天然而仍然係會失去你既打擊, 大個一點, 學會放手可能好一d, 再見ANDAS~ 你會過得好好...