2005-04-05 12:46:58Candace Yu

放不起的風箏

二零零五年三月二十八日 .. 天晴 .. 都總係一日好天氣 ...

發現牙牙好快好快咁留左言俾我, 係快到我一寫左無耐就有留言, 勁 !!!!

八點幾醒左, 又花左一個鐘去睏多兩個鐘, 個cost真係幾大, 一換二, 都唔知想點, 痴ka, 今日有少少躁底, 可能真係仲係function唔到, 仍然什頭痛, 鬼叫自己衰咩, 算啦~

就快又要出去, 但今日有d唔想move...


呵呵, 又有人車, 我最鍾意ka啦, 之後就去左坑口會合其他人, 今次早到呀!! 等等等等等.... 啦啦.... 有人唱歌, 我都唔知俾咩反應佢好囉, 哈哈~ 大家都到了~ 家姐想請chocolate我食但融左wor~


我轉車, 同shirley佢地一齊, 出發去大坳門, 今日既活動係風箏遇上風, 但係candace今日遇唔到風, 有人一直都唔應人d message又唔聽人電話, 唔知想點咁囉, 的確係有d嬲, 聽唔到電話就唔好叫人打俾你啦!!!!! 朋友仔打來, 到佢想喊了, 但係人地一日之內就無事, 太好了, 相愛的, 不要因少事吵野同分開就係我送俾你既說話啦~ d人終於都起身打來囉, 好懶囉, aiya, 我都玩左半日d人先起囉, 呵呵~ 好掛住你gei~ baby~ 啦啦.... 我同你講到俾同事話我食飽晒電話粥呀!電話一ring就俾人串了, 你要補償我既損失呀 !!! 我都好俾心機咁放ka, 都係放唔起囉, 但人地男朋友同人地老公都放到~ 唔制呀!! 算啦, 下次再試囉~


跟住去左上環食dinner, 好累了~ 食食食, 算食左好多野ka啦今日, 小朋友真係好好笑, 哈哈, 笑死左我囉~ 好累好累好累 ... 番屋企lu, 又有車坐, 哈哈~ 好快番到屋企lu~


今天很好, 尚未有吵過架 ...



我是不是真的可以做到一個 ..... 對你好的人哩 ???? 尚欠一點信心 ~