2005-04-05 12:46:04Candace Yu

開始期待了~

二零零五年三月二十七日

早上一起身就打俾你同收到你既sms, 你又話我唔聽你電話, 咁人地真係睏死左, 難得我可以好好咁睏一覺, 真係好耐無試過啦~ 沖左個涼就出左去了, 今日約左舊朋友去k, 我都只係想呼吸下, 輕鬆下, 對住你地我都ok輕鬆既~ 唱唱唱, 唱左如果你愛我俾你聽, 仲有何苦 (但無唱過何苦哩兩個字出口囉 )... 你仲彈左piano俾我聽tim, 我真係估唔到個首係咩歌囉, 如果可以講我知就好啦~


下一站係篤波, 好耐無去了, 仲有好大既進步空間ka我~ heehee, 我講個句就中個句ka啦, 一個鐘一板係我既進度啦~


下一站就係cafe, 一間係tst既上樓野叫mercury, 係朋友recommend既~ 都ok ka, 佢剛剛開門, 都坐得幾ok ka, 仲有既係有私家狗可以同你玩呀ma, 佢叫囡囡, 好得意ka, 仲好肥tim, 當然肥唔過我啦, 對不? 哈哈.. 我叫左一杯好似藥水味既野飲, 真係好難飲, 我又唔想叫人地換啦, 點知佢自己送上門, 佢再調既一杯好似比較正常, 就係咁過左兩個幾鐘了~ non stop chatting, 不過, 有人唔應我.. 唔知點解你唔理我.. 可能你同ex一齊就已經唔會理我了~

下一站係另一間cafe, 係狗狗cafe, 又係飲野, 個度有d主人會bring d狗去既, 今日有幾隻, 係d唔知咩種既狗, 人地本身係有種ka, 只係我唔知係咩gei, 哈哈~ 有一隻叫hot dog, 佢真係一隻hot dog咁長lai lai, 但有d惡, 仲吠吠吠咁tim~ 食左少少野, 但唔食又好過食, 又痛了, 想死, 慘過m到!!


下一站係一間未去過既bar, 飲左一d唔知係既野, 有k ka, 不過我哩d就唔想係大庭廣眾唱歌之ma~ 講左一倨電話, 將所有想講既野都講晒, 真係所有所有...... 我係唔係迫緊你我唔知, 只係知道我一定要講清楚你知, 唔想後悔而已, 鍾意你緊張我既所有野~


好頭痛 + 胃痛 + 眼睏 + 你的說話 = 一個人閃左


回家打俾你, 你打緊牌, 唔理我, even唔舒服, 但你都無理我, 只係叫我早d抖, 我得到既就係哩d ???? 你所講既care就又係哩d only ???? 感覺很難過 ...


weigh 一 weigh 之下知道邊個重要一點了.. 我放棄了他而你則放棄了我 .. 我輸得比任何人都多 .. 誰都不想愛, 只愛自己~



希望明天會有好天氣 ...



特別鳴謝, 朱先生的sms, 但我真的可以了, 不會再拖住你過馬路~