2005-04-05 12:45:16Candace Yu

最熟悉的... 陌生人


二零零五年三月二十六日

睏緊既我竟然有人夠膽係九點幾打俾我, 但係我鍾意, 鍾意未起身就聽到你把聲又或者睏覺前聽到你把聲, 已經變成左一個習慣 ... 就係咁我睏唔番, 都唔想睏番, 唔知道 ...


我們變成了世上最熟悉的陌生人
以後各自曲折各自悲哀


昨天惡人講得對, 我根本唔係好知自己做緊咩, 什麼是拍拖, 我的確不太清楚, 我知我似乎太差太差 ... 討厭自己 ... 很討厭這種性格 ...


十四天就十四天吧~ 一定比之前的十四天過得好, 過得開心~


是時間... 番工... 回復正常既生活 ~ 上午的就此完結...


下午才是一天的特別位, 什麼情感都齊, 係公司基本上係無做講野, 只係打俾d figures, 因為的確入唔到做野既狀態, 同時我亦都要講一個好重要既電話, 但每每都是有無限既deadair, 無限個無奈位, 又一次因為相同or新出現既問題吵架吵架, 每天都係有這一個環節, 其實我真係好唔願意每天如是, 每天都要有一個眼淚位, 其實我真係覺得有點辛苦, 但亦不願放手, 不願應你一句 : 好! 就當無識過 .. 你第一次cup我線, 感覺很深, 因為我真的很介意, 你又刻意唔聽我電話, 我第一次要用133去引你聽我既電話, 都唔知幾想你連133都唔聽, 因為咁即係你真係聽唔到我電話而唔係刻意, 可惜我又錯了~ 本來的十四天約定突然告吹, 我接受不到... 是我的苦苦哀求嗎?? 不論係咩地方咩時間我都唔理, 只做自己想做的事, 想講既就講, 唔理我咩都唔想理, 你對我的否定我只覺得好無奈, 因為原來你一直都覺得我係cheat緊你, 而sense唔到我改變既一切, 哩刻只有衝不過既感覺...... 我失敗了~ 對著朋友們會是一個樣, 但對著你又是另一個樣, 但後者比咩都重要 ... 已經唔想hide那一個迷, 怎料坦白過後更傷..... 你是你, 他是他, 不要胡思亂想, 好嗎 ??


唔要再聽到你話當我地無識過
唔要再聽到我唔想聽到既野
唔要再日日aruge (因個d問題)
唔要比較
唔要大家唔開心
要守諾言, 你說的那句一言為定
要開心幸福的過這十三天 ~


之後各自都要好好的過 ...



我的發癲病的確係嚴重左, 請你地唔好or唔使擔心, 我真係會無野ka, 你俾我發多十三日就會無事, 之後又係一個好平常同好normal既candace了, 我都唔會做對自己有害的事 ~ 我永遠都愛你們 ~ cheers ~


今天看了移動城堡, 都ok ka, 可以去睇下, 但又創左歷史既record, 係坐第二行囉, 不過都可以既, JP的確係ok既~ 謝謝你今日唔串我~